Jump to Navigation

Étkezés

2011. augusztus 25.

Felhasználói útmutató
EUREST KFT. – LAUDER JAVNE ZSIDÓ KÖZÖSSÉGI ÓVODA, ÁLTALÁNOS ISKOLA, GIMNÁZIUM,SZAKKÖZÉPISKOLA ÉS ALAPFOKÚ MŰVÉSZOKTATÁSI INTÉZMÉNY
5-13. ÉVFOLYAM MENÜRENDSZERÉNEK HASZNÁLATA
Tartalom
Általános felhasználói ismeretek ................................................................................................ 2
Regisztráció ............................................................................................................................... 3
Bejelentkezés .............................................................................................................................. 4
Előleg feltöltés ............................................................................................................................ 5
Rendelés .................................................................................................................................... 6
Rendelés módosítása és lemondása ............................................................................................ 7
Rendelt menü fogyasztása .......................................................................................................... 7
Előleg-és adatkezelés ................................................................................................................. 8
Általános felhasználói ismeretek
Az EUREST Kft. 2010. augusztus 27-től saját fejlesztésű szoftverén keresztül biztosítja a napi étkezés előrendelési lehetőségét. A rendszer működését az alábbiakban foglaljuk össze:
 Naponta 3 féle menü választékból mindenki igényeinek és fogyasztási szokásainak megfelelően adhat le rendelést.
 A megrendeléseket a megelőző munkanap 09:00 óráig lehet leadni, módosítani vagy lemondani. A megrendelt, de el nem fogyasztott tételek nem kerülnek jóváírásra. A megrendeléseket a www.eurest.lauder.qb.hu lapon található rendelő felületen keresztül érhetik el.
 A rendeléshez szükséges megfelelő összegű előleg rendelkezésre állása, melyet bankkártyás terheléssel a honlapon, vagy készpénzes befizetéssel az iskola büféjében lehet megtenni.
A rendszer biztonságos használatához rendelkeznie kell:
1. A jelen ismertető elolvasásával megszerezhető ismeretekkel,
2. Aktív Internet-kapcsolattal,
3. Rendszerünkben regisztrált e-mail-címmel és jelszóval,
4. Rendszerünkben tárolt, a menü rendeléséhez elegendő előleggel.
Regisztráció
Minden vevő rendelkezik egy egyedi azonosítóval, mely a gyermek születési dátuma ééééhhnn formátumban. Amennyiben ettől eltérő az azonosító (adatütközés esetén), arról külön értesítést kapnak az iskolától.
A webes ügyintézés használatához jelentkezzen be a www.eurest.lauder.qb.hu oldalra, és kattintson a regisztráció gombra.
Az alábbi képernyő jelenik meg:
- adja meg gyermeke azonosítóját (születési dátum ééééhhnn formátumban),
- adja meg aktív használatban lévő e-mail címét, és nyomja meg a gombot.
A rendszerben azonosításra került, az aktiváláshoz a megadott e-mail címre értesítőt küldünk.
Sikeres aktiválás esetén egy újabb levélben megkapja jelszavát, melyet a belépés után az menüpontban megváltoztathat meg.
Amennyiben a rendszertől hibás azonosító üzenetet kap, kérjük lépjen kapcsolatba velünk.
Bejelentkezés
A webes ügyintézés használatához jelentkezzen be a www.eurest.lauder.qb.hu oldalra:
- adja meg e-mail címét
- írja be jelszavát és kattintson a gombra
A bejelentkezés után ezen a felületen keresztül tud:
- ebédet rendelni
- előleget befizetni, és az elmúlt időszak adatait megtekinteni
- személyes adatokat változtatni
- üzenetet küldeni a szolgáltatónak
Előleg feltöltés
A webes ügyintézés használatához jelentkezzen be a www.eurest.lauder.qb.hu oldalra.
A gombra kattintva az Előleg feltöltése menüpont jelenik meg:
- adja meg a feltölteni kívánt összeg értékét,
- nyomja meg az gombot.
A rendszer automatikusan továbbítja Az OTP Bank Rt. hivatalos internetes vásárlás oldalára, melyen a szükséges adatokat megadva kérheti bankkártyája terhelését.
Sikeres terhelés esetén e-mail-ben kap az előleg befizetéséről bizonylatot.
A terhelés sikertelensége esetén, kérjük ellenőrizze a megadott adatok helyességét,
bankkártyája érvényességét, és a feltölteni kívánt összeg rendelkezésre állását.
Rendelés
A rendeléshez szükséges a megrendelni kívánt étkezés értékének rendelkezésre állása előlegként. Előleg befizetést kezdeményezhet az iskola büféjében, vagy az előző pontban leírtak alapján bankkártyás terheléssel.
Belépés után az alábbi képernyő látható:
Itt megtekintheti a heti étlapot és kiválaszthatja, mely napokra melyik ételt szeretné megrendelni.
- válassza ki a megrendelni kívánt hetet,
- a napi étel megjelöléséhez kattintson a + jelre a kívánt mennyiség eléréséig.
A kiválasztott ételek megjelölése után kattintson a gombra.
Amennyiben rendelkezik a szükséges előleg kerettel, a rendszer automatikusan továbbítja a fizetés oldalra, ahol a gombra kattintva rögzítheti rendelését.
A rendelés akkor tekinthető sikeresnek, ha a képernyőn erről megerősítést kap,
és a megadott e-mail címre megérkezik az ezt igazoló bizonylat.
Amennyiben nem áll rendelkezésre a szükséges előleg keret, a rendszer visszautasítja rendelését.
Rendelés módosítása és lemondása
A www.eurest.lauder.qb.hu oldalon, a rendszerbe történő sikeres belépés után a menü rendelés menüpontban válassza ki a megfelelő hetet, itt láthatja eddig rögzített rendeléseit.
A rendelés lemondásához és módosításához, a rendeléshez hasonló módon, a megfelelő
gombra kattintva tudja megadni a kívánt módosításokat.
Amennyiben a módosítani/lemondani kívánt ételnél nem látható a mennyiségmódosító , akkor a lemondás/módosítás lehetőségének határideje lejárt.
A módosítások elvégzése után a számlázási info, majd fizetés gombra kattintva a szoftver módosításait tárolja, egyenlegét megváltoztatja (A lemondott, módosított ételek árát egyenlegén jóváírjuk), és a változásokról e-mailben értesítést küldünk.
Rendelt menü fogyasztása
Rendelt menü fogyasztásához a rendeléskor megadott napon gyermekének az étteremben kell tartózkodnia.
A diákigazolvány lehúzásakor személyzetünk azonosítja gyermekét és érvényes rendelését,
és gyermeke megkapja a megrendelt ételt.
Előleg-és adatkezelés
Előlegkezelés
A feltöltött előleg nyilvántartására egy elektronikus számla szolgál, itt rögzítünk minden terhelést és jóváírást mely a számlán történik.
Adatkezelés
Az Eurest Kft. adatait bizalmasan kezeli, a rendszerben tárolt adatok titkosak, más személy vagy szervezet által nem elérhetőek.
Ennek ellenére fontos, hogy adatait biztonságosan kezelje, jelszavát, azonosítóját mással ne ossza meg.
Rendeléseiről, lemondásairól email-ben értesítjük. Kérjük, ezeket a leveleket figyelmesen olvassa el.
Email címe változását minden esetben regisztrálja!
Kérjük, ha bármilyen adatkezeléssel kapcsolatos problémát tapasztal, jelezze az eurest@lauder.hu e-mail címen.
Reklamáció – hibajelzés
Az Eurest törekszik a folyamatos rendelkezésre-állás biztosítására. Ennek érdekében a rendelőrendszert megbízható szolgáltatón keresztül éri el; az adatait megfelelő biztonságban tartja.
Ennek ellenére előfordulhatnak hibák, amelyeket fontos, hogy azonnal jelezzen az Eurest Kft. felé a gyors megoldás érdekében.
Hibajelzést az eurest@lauder.hu címen tehet, amelynek tartalmát folyamatosan ellenőrizzük, az ott jelzett hibák elhárítását figyelemmel kísérjük.
Kérjük, hogy amennyiben észrevétele, hibajelzése van, minden esetben közölje:
1. Azonosításhoz szükséges adatait (gyermek neve és csoportja, az Ön e-mail címe)
2. A hiba pontos leírását,
3. A hibajelenség pontos időpontját (nap, óra, perc)





by Dr. Radut.